|
|||||||
| Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Bostadsrättsforum
Sveriges största och bästa samlingsplats för bostadsrättshavare!
Syftet med detta forum är att värna om bostadsrättshavarnas intressen och utveckla/förbättra bostadsförhållanden för dem som bor i bostadsrätt, öka engagemanget samt att fungera som styrelsestöd och bistå med hjälp till övriga förtroendevalda i föreningen. Hur fungerar det i din brf? Vad är bra/dåligt? Vilken information önskar du? Vad behöver du hjälp med?
Genom att uppmärksamma de problem och frågeställningar som finns i brf:ar kan vi alla påverka i riktning mot en bättre boendemiljö.
Dela med dig av Dina kunskaper och erfarenheter! Läs FAQ för att lära dig mer om alla funktioner/finesser i detta forum! De 10 senaste inläggen.
Frågor om forumets användning; Brf gästbok
|
Fler nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
|
Det här har HSB gjort riktigt bra menar jag.
Däremot är den näst intill omöjlig att hitta så nu skickar jag mitt ex. OBS! 2 sidor, regler och blankett att fylla i. Bl HSB ombyggnationer.pdf |
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Väsentlig förändring | realtor | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 22 | 2012-03-19 10:54 |
| Sociala,ekonomiska och tekniska skäl - Förändring av lägenhet | pjärlumjär | Administration, förvaltning - Upphandling & Anbud - Ekonomi | 20 | 2011-11-17 11:42 |
| Väsentlig förändring av brf? | Einar | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 16 | 2009-05-27 12:22 |
| Förändring av en lägenhet | Admin | Faktabanken | 0 | 2009-03-24 00:52 |