|
Registrera | FAQ | Kalender ![]() |
Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Administration, förvaltning - Upphandling & Anbud - Ekonomi Ekonomisk-, drifts- och underhållsförvaltning, underhåll, underhållsplan, budget, planering, driftskostnader, ekonomisk plan, kapitaltillskott, kontering av fakturor, inventarielistor, inre fond, krav på upphandling, upphandling av förvaltning, offerter, entreprenörer, fastighetsskötsel, anlita HSB, tips på bra entreprenörer, varning för dåliga entreprenörer, skattefrågor, skattereduktion, ROT-avdrag, o.dyl. ![]() |
Fler nyheter Mer nyheter Webbradio |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]() Hej
Jag ska skriva om externa förvaltningstjänster i Fastighetstidningen. Jag ser på detta Forum att det finns många med erfarenheter som kan vara intressanta för andra bostadsrättsföreningar. Både av positiv och negativ karaktär. Skulle gärna vilja komma i kontakt med er. Ring eller mejla mig så kan vi talas vid om saken! Vänliga hälsningar David Grossman Redaktionschef Fastighetstidningen 010-212 20 42 david.grossman@fastighetstidningen.se |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Söker bra revisor | guben | Styrelse - arvode, styrelseprotokoll, arbetsordning, revisorer | 4 | 2013-03-16 19:25 |
Funktionshinder - Söker hjälp av kunnig! | Maris | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 3 | 2011-09-26 13:04 |
Söker HD-dom om tillträde till tvättstugor i brf | maggan | Juridik - Stadgar och Lagar - BrL, LEF | 4 | 2009-05-15 10:01 |
Hyresrätten behöver långsiktiga förutsättningar - Fastighetstidningen | Admin | Bostadspolitik, bostadsbyggande, priser, utveckling | 0 | 2009-03-24 22:28 |